WARUNKI HANDLOWE
SANSWISS POLSKA sp. z o.o., ul. Wrocławska 95, 58-306 Wałbrzych
- ZAMÓWIENIA
- Zamówienia należy przesyłać faxem na nr 74 840 76 90 - lub na dostępne adresy Email.
- Na zamówieniu musi znajdować się czytelny podpis osoby zamawiającej.
- W zamówieniu należy podać adres dostawy wraz z telefonem kontaktowym.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
- W przypadku wyrobów niestandardowych (każdy wyrób w nietypowym rozmiarze, kolorze z innym wypełnieniem niż szkło przezroczyste 07, w tym wyroby ze skosami i wycinkami) czas realizacji wynosi około 4 tygodnie.
- W przypadku wyrobów standardowych – do 14 dni po wzajemnym potwierdzeniu zamówienia.
- W przypadku wyrobów znajdujących się w magazynie – 48 h.
- TRANSPORT
- Koszty transportu pokrywa firma SANSWISS POLSKA Sp. z o.o.
- W momencie odbioru przesyłki od kuriera osoba odbierająca obowiązana jest w obecności kuriera doręczającego przesyłkę sprawdzić czy towar nie został uszkodzony w trakcie przewozu.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki przez kuriera należy odmówić przyjęcia przesyłki.
- W momencie podpisania listu przewozowego odpowiedzialność za towar przechodzi na osobę odbierającą.
- CENY
- Ceny zawarte w CENNIKU 2017-2018 są cenami netto. Należy doliczyć do nich należny podatek VAT.
- V. OKRES GWARANCJI
- 2 lata na kabiny prysznicowe.
- 2 lata na brodziki z litego marmuru (MARBLEMATE i ILA), oraz brodziki akrylowe.
- Termin gwarancji liczony jest od dnia sprzedaży produktu przez firmę SANSWISS POLSKA Sp. z o.o.
- Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest ważna karta gwarancyjna wraz z dokumentem potwierdzającym zakup.
- Wady produktów (kabin, brodzików) ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte przez serwis firmowy SANSWISS POLSKA Sp. z o.o. w ciągu 30 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia w firmie SANSWISS POLSKA Sp. z o.o.
W uzasadnionych przypadkach z uwagi na zakres stwierdzonych wad termin naprawy może zostać przedłużony, o czym klient zostanie poinformowany.
- Gwarancja obejmuje właściwie zamontowany towar zgodnie z załączoną instrukcją montażu.
- WYŁĄCZENIE GWARANCJI
- Gwarancja nie obejmuje:
- Uszkodzeń mechanicznych wyrobu (pęknięcia, wygięcia, zarysowania itp.) powstałych wskutek niewłaściwego użytkowania produktu.
- Części ulegających zużyciu podczas normalnego użytkowania w szczególności uszczelek.
- Czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem oraz regulacją produktu.
- Wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu,
- dokonywaniem samodzielnych napraw i przeróbek,
- wytrącaniem się osadów z wody,
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych,
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
- Udzielamy gwarancji, o której mowa powyżej pod warunkiem bezwzględnego przestrzegania zasad konserwacji określonych w niniejszych warunkach handlowych.
- Przed montażem należy bezwzględnie sprawdzić produkt pod kątem kompletności i ewentualnych uszkodzeń wynikających z niezgodnego z wymogami technicznymi transportu lub składowania, a także starannie sprawdzić powierzchnię zamontowanych tafli (szkło). Wszelkie uszkodzenia zauważone przed montażem winny być reklamowane przed jego rozpoczęciem.
- Należy starannie sprawdzić kabinę w terminie 30 dni od momentu zakupu w przeciwnym razie prawo do reklamacji z tytułu niekompletności i ewentualnych szkód powstałych w transporcie wygasa (nie dotyczy to wad ukrytych).
- Za szkody powstałe podczas montażu oraz stwierdzone po zamontowaniu (z wyłączeniem wad ukrytych), nasza firma nie ponosi odpowiedzialności. Nie ponosimy również kosztów montażu i demontażu kabiny, jeśli uszkodzenia zostaną stwierdzone po jej zamontowaniu, a mogły być z łatwością stwierdzone niezwłocznie.
- Zauważone wady należy zgłaszać w miejscu zakupu towaru.
- Wady lub uszkodzenia towaru stwierdzone przez Klienta podczas eksploatacji będą usuwane w okresie trwania gwarancji w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty zgłoszenia reklamacji firmie SANSWISS POLSKA Sp. z o.o. W uzasadnionych przypadkach z uwagi na zakres stwierdzonych wad termin naprawy może zostać przedłużony, o czym klient zostanie poinformowany.
- Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu, karta gwarancyjna i kupon gwarancyjny, opieczętowany w punkcie sprzedaży, z naniesionym modelem i numerem artykułu towaru, datą sprzedaży i podpisem Klienta potwierdzającym akceptację zasad gwarancji zakupionego towaru.
- Klient traci gwarancję w przypadku nie zgłoszenia sprzedającemu wady w terminie 2 miesięcy od ujawnienia się wady.
- Wezwanie i przyjazd serwisu w sytuacjach całkowicie nieuzasadnionych będą skutkować obciążeniem Klienta kosztami dojazdu i naprawy.
- Gwarancja obowiązuje na terytorium Polski.
- UTRZYMANIE KABINY W CZYSTOŚCI
- Do codziennej pielęgnacji należy używać miękkiej ściereczki. Do czyszczenia szkła wystarczają delikatne płyny do mycia naczyń lub rekomendowane przez naszą firmę specjalne preparaty do mycia szyb z fabrycznie naniesioną powłoką AQUAPERLE.
- W żadnym wypadku nie należy stosować ostrych przedmiotów, chemikaliów lub środków szorujących, które prowadzą do zarysowań powierzchni kabiny lub mogą wejść w reakcję chemiczną z powłoką AQUAPERLE, co skutkuje utratą gwarancji.
- INSTRUKCJA MONTAŻU
- Montażu kabiny należy dokonywać zgodnie z załączoną instrukcją. Zalecamy Państwu skorzystanie z usług wykwalifikowanego instalatora.
- W przypadku stwierdzenia braku instrukcji montażu w opakowaniu nie należy przystępować do montażu kabiny. Niezwłocznie należy powiadomić o tym fakcie sprzedawcę lub zgłosić się bezpośrednio do firmy SANSWISS POLSKA Sp. z o.o., celem wydania w/w instrukcji.