OK Ważne! Nasza strona internetowa stosuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu.

Formularz reklamacyjny

Dane firmy zgłaszającej reklamację

Nazwa i adres firmy: *

Imię, nazwisko osoby przyjmującej reklamację:

Telefon kontaktowy osoby przyjmującej reklamację:

Adres E-mail: *

Numer faktury w firmie SANSWISS: *

Dane klienta zgłaszającego reklamację

Imię i nazwisko: *

Telefon:*

Adres E-mail:*

Miasto:*

Kod pocztowy:*

Adres: *

Załączanie plików

Kliknij przycisk "Dodaj plik", następnie wybierz z dysku plik, który chcesz załączyć. Wszystkie dodane pliki zostaną dołączone do bieżącego formularza reklamacyjnego.

Informacje dotyczące reklamowanego produktu

Data nabycia towaru:*

Dowód sprzedaży:*

Nazwa towaru i numer katalogowy: *

Ilość zakwestionowanego towaru:

Przyczyna reklamacji, dokładny opis zgłaszanych wad: *

Czas i okoliczności wystąpienia wad:

Reklamowany towar znajduje się:

Żądania osoby zgłaszającej reklamację: *
  • naprawa
  • wymiana
  • ekspertyza serwisu
  • dosłanie brakujących elementów
Klient oświadcza iż korzysta z gwarancji:
tak nie
* Pola wymagane

Warunki reklamacji produktów SanSwiss

OKRES GWARANCJI

  1. 2 lata na kabiny prysznicowe.
  2. 2 lata na brodziki z litego marmuru (Marblemate i ILA) oraz brodziki akrylowe.
  3. Termin gwarancji liczony jest od dnia sprzedaży produktu przez firmę SANSWISS POLSKA Sp. z o.o.
  4. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest ważna karta gwarancyjna wraz z dokumentem potwierdzającym zakup.
  5. Wady produktów (kabin, brodzików) ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte przez serwis firmowy SANSWISS w ciągu 30 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia w firmie SANSWISS POLSKA Sp. z o.o. W uzasadnionych przypadkach z uwagi na zakres stwierdzonych wad termin naprawy może zostać przedłużony.
  6. Gwarancja obejmuje właściwe zamontowany towar zgodnie z załączoną instrukcją montażu.

WYŁĄCZENIE GWARANCJI

  1. Gwarancja nie obejmuje
    1. Uszkodzeń mechanicznych wyrobu (pęknięcia, wygięcia, zarysowania itp.) powstałych wskutek niewłaściwego użytkowania produktu.
    2. Części ulegających zużyciu podczas normalnego użytkowania,
    3. Czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem oraz regulacją produktu,
    4. Wad i uszkodzeń spowodowanych:
      • montażem niezgodnym z instrukcją montażu,
      • dokonywaniem samodzielnych napraw i przeróbek,
      • wytrącaniem się osadów z wody,
      • nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych,
      • niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
  2. Udzielamy gwarancji, o której mowa powyżej pod warunkiem bezwzględnego przestrzegania zasad konserwacji określonych w niniejszej karcie.
  3. Przed montażem należy bezwzględnie sprawdzić produkt pod kątem kompletności i ewentualnych uszkodzeń wynikających z niezgodnego z wymogami technicznymi transportu lub składowania, a także starannie sprawdzić powierzchnię zamontowanych tafli (szkło). Wszelkie uszkodzenia zauważone przed montażem winny być reklamowane przed jego rozpoczęciem.
  4. Należy starannie sprawdzić kabinę w terminie 30 dni od momentu zakupu w przeciwnym razie prawo do reklamacji z tytułu niekompletności i ewentualnych szkód powstałych w transporcie wygasa (nie dotyczy to wad ukrytych).
  5. Za szkody powstałe podczas montażu oraz stwierdzone po zamontowaniu (z wyłączeniem wad ukrytych), nasza firma nie ponosi odpowiedzialności. Nie ponosimy również kosztów montażu i demontażu kabiny, jeśli uszkodzenia zostaną stwierdzone po jej zamontowaniu a mogły być z łatwością stwierdzone niezwłocznie.
  6. Zauważone wady należy zgłaszać w miejscu zakupu towaru.
  7. Wady lub uszkodzenia towaru stwierdzone przez Klienta podczas eksploatacji będą usuwane w okresie trwania gwarancji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji firmie SanSwiss Polska.
  8. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu, karta gwarancyjna i kupon gwarancyjny, opieczętowany w punkcie sprzedaży, z naniesionym modelem i numerem artykułu towaru, datą sprzedaży i podpisem Klienta potwierdzającym akceptację zasad gwarancji zakupionego towaru.
  9. Klient ma prawo do wymiany towaru na nowy, gdy:
    • ujawnionej wady nie można usunąć,
    • w okresie trwania gwarancji dokonano 3 potwierdzonych kuponem gwarancyjnym lub protokołem serwisowym napraw tego samego podzespołu a naprawiany towar nadal wykazuje wady uniemożliwiające jego stosowanie zgodnie z przeznaczeniem.
  10. Klient traci gwarancję w przypadku nie zgłoszenia sprzedającemu wady w terminie 2 miesięcy od ujawnienia się wady.
  11. Wezwanie i przyjazd serwisu w sytuacjach całkowicie nieuzasadnionych będą skutkować obciążeniem Klienta kosztami dojazdu i naprawy.